OBCHODNÍ PODMÍNKY
vzdělávacího rodinného centra Domeček
vedeného fyzickou osobou Bc. Dominikou Tóthovou,
se sídlem: Dobršín 17, 342 01 Dobršín,
identifikační číslo: 17262224
- ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě přihlášky do vybraného kurzu (dále jen „přihláška“), jež byla vyplněna jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) a předána fyzické osobě kurzy nabízející (dále jen „prodávající”).
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí přihlášky. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat, ne však bez předešlého upozornění o změnách.
- PŘIHLÁŠKA DO KURZU – SKRZE WEBOVÉ ROZHRANÍ
- Webové rozhraní www.centrumdomecek.cz (dále jen „web”), spravované prodávajícím, obsahuje informace o službách centra, a to včetně uvedení cen jednotlivých kurzů a seminářů. Ceny služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webu.
- Pro přihlášení do kurzu či na seminář vyplní kupující přihlášku skrze webové stránky. Přihláška obsahuje zejména:
- informace o službě (vybraný kurz či seminář)
- osobní informace – vlastní údaje a údaje o dítěti, fakturační adresa
- vybraný den a čas kurzu či semináře
- Odesláním přihlášky potvrzuje kupující správnost vyplněných údajů a zároveň souhlasí se zpracováním osobních údajů dle Zásad o ochraně osobních údajů, které jsou uvedeny na webu a jsou nedílnou součástí přihlášky. Zároveň kupující potvrzuje svůj souhlas s těmito Obchodními podmínkami bez jakýchkoliv výhrad.
- Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením vyplněné přihlášky prodávajícímu.
- PŘIHLÁŠKA DO KURZU – VYPLNĚNÍ TIŠTĚNÉ PŘIHLÁŠKY
3.1. V případě, že kupující vyplní přihlášku v tištěné podobě (např. při návštěvě centra), platí stejné podmínky jako v bodě č.2. Prodávající je zároveň povinen sdělit kupujícímu cenu vybrané služby a předložit tištěnou verzi Zásad o ochraně osobních údajů k nahlédnutí spolu s Obchodními podmínkami.
- CENA SLUŽEB A PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Cenu za vybrané služby může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
☐ v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese Americké armády 78, 342 01 Sušice,
☐ bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 309046138/0300,(dále jen „účet prodávajícího“).
- Jedná – li se o kurz, hradí kupující plnou cenu prostřednictvím vystavené faktury, která je zaslána prodávajícím na uvedený email kupujícího. Jedná – li se o skupinový kurz, je cena splatná nejpozději 14 dní před zahájením kurzu. V případě, že kupující do kurzu nenastoupí, platí podmínky z bodu 5. Jedná – li se o individuální kurz, je cena splatná nejpozději jeden den před zahájením kurzu.
- Jedná – li se o seminář, hradí kupující cenu prostřednictvím vystavené faktury, která je zaslána prodávajícím na uvedený e-mail kupujícího či v hotovosti v provozovně prodávajícího před zahájením semináře. Prodávající vystaví kupujícímu potvrzení o přijetí platby v hotovosti. V případě vystavené faktury je cena je splatná nejpozději den před zahájením semináře na účet prodávajícího.
- V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu služeb společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
- 5. ZÁNIK KUPNÍ SMLOUVY A STORNO PODMÍNKY
- Tato kupní smlouva automaticky zaniká v případě, že kupující neuhradí cenu za vybraný kurz do stanovené lhůty a za podmínek uvedených v bodě 4. Prodávajícímu zároveň nevzniká žádný nárok na uhrazení těchto služeb kupujícím. Kupující nenastoupí do vybraného kurzu, semináře.
- V případě, že kupující uhradí plnou částku za skupinový kurz, ale rozhodne se do kurzu nenastoupit, jsou storno podmínky následující:
- deset nebo více dnů před započetím kurzu – prodávající vrací kupujícímu částku v plné výši
- 9 – 7 dnů před započetím kurzu – prodávající vrací kupujícímu částku ve výši 80%
- 6 – 4 dnů před započetím kurzu – prodávající vrací kupujícímu částku ve výši 50%
- 3-0 dnů před započetím kurzu – prodávajícímu zůstává 100% z uhrazené částky
- Nastoupí – li kupující do kurzu, tzn. absolvuje alespoň jednu lekci kurzu, připadá uhrazená cena prodávajícímu v její plné výši bez ohledu na to, zda kupující absolvuje celý kurz či nikoliv. V případě zmeškaných lekcí platí podmínky z bodu 6.
- Jedná – li se o seminář, tato kupní smlouva automaticky zaniká v případě, že kupující neuhradí cenu za seminář nejpozději den před zahájením semináře prostřednictvím vystavené faktury nebo se na seminář nedostaví. Prodávajícímu zároveň nevzniká v obou případech žádný nárok na uhrazení ceny za seminář kupujícím.
- 6. NÁHRADY LEKCÍ A WHATSAPP SKUPINA
- Pokud nemůže kupující dorazit na jednu či více lekcí, je povinen informovat o absenci prodávajícího, a to výhradně prostřednictvím SMS zprávy, nejpozději 1 den před plánovanou absencí a do 17:00. Pokud se kupující omluví později či se neomluví vůbec, nemá nárok na náhradu zmeškaných lekcí.
- Prodávající má povinnost umožnit řádně omluvenému kupujícímu náhradu zmeškané lekce zdarma. Prodávající nabídne náhradní lekci s časovou rezervou nejméně 1 den před jejím konáním. V případě, že kupující nevyužije za dobu konání vlastního kurzu (cca 10 týdnů) ani jednoho z nabízených náhradních termínů, nemá dále nárok na náhradu zdarma. Lekci si může nahradit v dalším čtvrtletí, je ovšem povinen ji také uhradit.
- Zmeškanou lekci si může kupující nahradit buď na stejném kurzu, na který je aktuálně přihlášen (ale např. v jiný den s jinou skupinou), nebo může využít možnosti náhrady na kurzu jiném. V případě, že bude chtít kupující náhradu na jiném kurzu a jedná se o kurz cenově vyšší, než na který je přihlášen, má kupující možnost navštívit takový kurz 2x zdarma. V případě více náhrad na takovém kurzu má povinnost vyrovnat cenu za náhradní lekci doplatkem, který splatí na místě před zahájením lekce.
- V případě, že je lekce zrušena ze strany prodávajícího (např. z důvodu státních svátků, nemoci lektorky apod.), je prodávající povinen zajistit náhradu za zmeškanou lekci.
- K tomu, aby prodávající zajistil co nejlépe možnost náhradních lekcí pro kupující, zřizuje prodávající whatsapp skupinu určenou pro všechny, kteří se řádně omluvili. Prodávající postupně přidává (a také odebírá) omluvené do skupiny a následně nabízí náhradní termíny. V této skupině komunikuje prodávající s kupujícími výhradně pro účely náhrad lekcí, skupina nemá žádný jiný účel. Ten, kdo má o nabídnutou náhradní lekci zájem a jako první se o náhradu do skupiny přihlásí, má přednost před ostatními, atd.
- Nastoupením do kurzu uděluje kupující svůj souhlas s přidáním do whatsappové skupiny za účely popsanými výše. V případě, že kupující tuto možnost odmítá, nebude do skupiny přidán a prodávající není povinen mu náhradu nabízet.
7. ÚČAST SOUROZENCŮ NA LEKCÍCH
- Pokud se kupující rozhodne vzít s sebou na lekci výjimečně sourozence, (a to po domluvě s prodávajícím) platí následující podmínky:
- pro kojence a batolata je lekce zdarma
- pro děti samostatně chodící a starší sourozence – kupující hradí za sourozence lekci v plné výši
2.Kupující je povinen řídit se těmito podmínkami, danou částku uhradí před konáním lekce.
Přihlášením se do kurzu či na seminář potvrzuje kupující svůj souhlas s výše uvedenými Obchodními podmínkami v plné výši, zavazuje se je respektovat a je si vědom svých práv a povinností.